Výprodej emocí Gábiny Koukalové. Má propagace knihy své hranice?

Gabriela Koukalová se svou knihou. Foto 2media

[dropcap]T[/dropcap]ěžko jste se mohli v uplynulých dnech vyhnout propagaci nové knihy biatlonistky Gábiny Koukalové. PR agentura odvedla dobrou práci. I když vás její bolístky, intimnosti ani praní špinavého týmového prádla nezajímaly, stejně byly jako mor − úplně všude a na místech, kde byste něco podobného nečekali. Kde se biatlonistka nevyjadřovala sama, tam zaskočil manžel nebo se alespoň rozsáhle citovaly úryvky z knihy.

PokračováníVýprodej emocí Gábiny Koukalové. Má propagace knihy své hranice?

Sportovci a sociální sítě

Fotbal, sport, Sparta

Pražský deník mě požádal, abych okomentoval působení dvou největších fotbalových klubů na Facebooku a dalších sociálních sítích. Odpovídal jsem i na otázky ohledně úspěšných sportovců, kteří dobře komunikují s fanoušky.

„Nechci nijak přiživovat fotbalové vášně, ale je vidět, že například na Facebooku si vede lépe Sparta. Sešívaní spoléhají na odkazy na jiné weby, kdežto její rival motivuje fanoušky k aktivitě přímo na stránce,“ říká mediální analytik a expert přes sociální sítě Filip Rožánek, šéfredaktor týdeníku Marketing a Media. Jako příklad uvádí anketu ze stránek letenského klubu. „Před derby nechali hlasovat, jestli lidem více chutnají bonbony Sparta, nebo Slavia. Je to triviální, ale účinné. Stránka pak žije,“ vysvětluje.

Lekce z komunikace v Kamenných Žehrovicích

Škola Kamenné Žehrovice

[dropcap]S[/dropcap]tředočeská obec Kamenné Žehrovice až do minulého týdne mediálně nijak nevynikala. Život tam opisoval klasický oblouk od vítání občánků k pálení čarodějnic. Pak ovšem poznala vliv Facebooku v kombinaci s okurkovou sezonou v médiích. Nestal se v ní žádný mimořádný skandál, nehoda nebo vražda, ani v ní nepřistáli mimozemšťané. Jenom opravila školu.

PokračováníLekce z komunikace v Kamenných Žehrovicích

Tady pošta! Vezeme vám video!

ČPTV Česká pošta

[dropcap]P[/dropcap]ošta chce být lidem blíž. Tentokrát nebude rozšiřovat nabídku produktů na pobočkách, ale pořídila si vlastní videokanál na portálu YouTube. Podle tiskové zprávy chce internetová televize pod zkratkou ČPTV „zábavnou a neotřelou formou“ přinášet novinky z poštovního provozu. Chybět nemají ani soutěže o různé ceny a rady, jak si usnadnit používání služeb.

PokračováníTady pošta! Vezeme vám video!

Desatero floskulí pro tiskové zprávy

Tisk, noviny, PR

Ve volném čase manažeři zásadně jezdí na kole nebo na koni, občas šermují, často hrají golf nebo běží z jógy na dobrovolnickou práci v hospicu. Vítejte v krásném světě tiskových zpráv.