Lekce z komunikace v Kamenných Žehrovicích

Škola Kamenné Žehrovice

[dropcap]S[/dropcap]tředočeská obec Kamenné Žehrovice až do minulého týdne mediálně nijak nevynikala. Život tam opisoval klasický oblouk od vítání občánků k pálení čarodějnic. Pak ovšem poznala vliv Facebooku v kombinaci s okurkovou sezonou v médiích. Nestal se v ní žádný mimořádný skandál, nehoda nebo vražda, ani v ní nepřistáli mimozemšťané. Jenom opravila školu.

PokračováníLekce z komunikace v Kamenných Žehrovicích

Tady pošta! Vezeme vám video!

ČPTV Česká pošta

[dropcap]P[/dropcap]ošta chce být lidem blíž. Tentokrát nebude rozšiřovat nabídku produktů na pobočkách, ale pořídila si vlastní videokanál na portálu YouTube. Podle tiskové zprávy chce internetová televize pod zkratkou ČPTV “zábavnou a neotřelou formou” přinášet novinky z poštovního provozu. Chybět nemají ani soutěže o různé ceny a rady, jak si usnadnit používání služeb.

PokračováníTady pošta! Vezeme vám video!

Desatero floskulí pro tiskové zprávy

Tisk, noviny, PR

Ve volném čase manažeři zásadně jezdí na kole nebo na koni, občas šermují, často hrají golf nebo běží z jógy na dobrovolnickou práci v hospicu. Vítejte v krásném světě tiskových zpráv.

Nezapomeňte sdílet tento článek

Digitální doba je postavena na tom, že vám nesmí nic uniknout. A tak se necháváme upozorňovat a vyskakující notifikace užírají čím dál více času vyhrazeného pro jiné činnosti.

Jim Stengel: Nadchněte lidi pro svou značku

Značky si musí stanovit a pak i vyznávat hodnoty, které mají přínos pro lidi. Když se s nimi identifikují zaměstnanci, dostaví se skvělé výsledky. Americký manažer Jim Stengel, který řídil českou pobočku Procter & Gamble, v rozhovoru komentuje i aktuální aféru Volkswagenu. Do Česka se vrátil po dvaceti letech kvůli konferenci Brand Management, kde jsme si spolu také povídali. V Praze strávil … Pokračování

Tohle jen tak někdo neumí

Jednou přijde den, kdy se tiskové zprávy dostanou do čítanek jako specifická literární díla vytříbeného obsahu i formy. Důstojným zástupcem České republiky by mohl být mluvčí Státní veterinární správy Josef Duben, který do komunikace s novináři vnesl verše i zásadní témata zvířecího života. “Nedrbe si po návratu z prázdnin pejsek nebo kočka úporně ouška? Pakliže ano, je to signál k pohledu … Pokračování

Igor Němec: Většinu médií zajímala jenom senzace

Praha 2012 (Foto: Filip Rožánek)

Koncem března 2006 jsem vydal souhrn výroků bývalého pražského primátora Igora Němce, které pronášel v srpnu 2002, kdy se hlavní město potápělo pod vodu. Výroky inspirovaly čtenáře Ondřeje Černého, který se Němce na jeho webových stránkách zeptal, zda nepovažuje některé své tehdejší výroky za minimálně nešťastné. Exprimátor, nyní předseda Úřadu pro ochranu osobních údajů, mi zaslal na vědomí svou odpověď. Zde je:

PokračováníIgor Němec: Většinu médií zajímala jenom senzace