Současnou krizi kvůli koronavirové pandemii nepřežijí některá média, říká v audio rozhovoru pro server Lupa.cz mediální analytik Filip Rožánek. Například sportovní média přišla najednou o obsah a mohou nabízet jen reprízy nebo staré zprávy.
koronavirus
Epidemie nakazila mediální průmysl a jeho budoucnost je nejistá
Čím déle bude virová krize trvat, tím větší šetření mediální domy čeká. Pokud podnikání neopřely o vícezdrojové příjmy, čeká je nezvratný pád.
Jak koronavirus zamával firemním marketingem a komunikací
Koronavirus je pro mnoho firem nepříjemná komplikace. Ale také je to dobrá ukázka, jestli vůbec mají připravené krizové plány i pro marketing.
Nerušte nám vyladěné PR nějakou zdravotní krizí
Ministr zdravotnictví Adam Vojtěch má vynikající PR, ale lékaři by spíš chtěli mít respirátory.