Současnou krizi kvůli koronavirové pandemii nepřežijí některá média, říká v audio rozhovoru pro server Lupa.cz mediální analytik Filip Rožánek. Například sportovní média přišla najednou o obsah a mohou nabízet jen reprízy nebo staré zprávy.
krize
Epidemie nakazila mediální průmysl a jeho budoucnost je nejistá
Čím déle bude virová krize trvat, tím větší šetření mediální domy čeká. Pokud podnikání neopřely o vícezdrojové příjmy, čeká je nezvratný pád.
Tragédie u jezera Lhota: krotit se měli svědci i majitel areálu
Když se stane vašim zákazníkům nějaká tragédie, to poslední, co byste měli dělat, je házet na ně špínu.
Pravda v pouštním písku
Nadávání na média je oblíbené tuzemské hobby. Mediální výchova je ovšem v plenkách, takže jde zpravidla o hospodské tlachy a dojmologii.
Dave Barry: Tak tohle byl ten rok 2009
Byl to rok plný Naděje – nejdřív ve smyslu “Mám naději!”, a pak ve smyslu “Mám naději, že tenhle rok brzo skončí!”
Byl to také rok Změny, zejména ve Washingtonu, kde unavení a staří tahouni z dávných dob konečně předali otěže moci skupině čerstvých, mladých, idealistických břídilů s novými nápady, třeba předsedkyni Sněmovny reprezentantů Nancy Pelosiové, která tam sedí od roku 2007. Konečně se Washington přestal chovat podle pravidla “pokračujeme, jak jsme zvyklí”, konečně skončil s pokusy vyřešit každý problém vyhozením miliard dolarů z kapes daňových poplatníků, a místo toho začal s pokusy vyřešit každý problém vyhozením bilionů dolarů z kapes daňových poplatníků.