Jak koronavirus zamával firemním marketingem a komunikací
Koronavirus je pro mnoho firem nepříjemná komplikace. Ale také je to dobrá ukázka, jestli vůbec mají připravené krizové plány i pro marketing.
Novinář a odborník na sociální sítě
Koronavirus je pro mnoho firem nepříjemná komplikace. Ale také je to dobrá ukázka, jestli vůbec mají připravené krizové plány i pro marketing.
Ministr zdravotnictví Adam Vojtěch má vynikající PR, ale lékaři by spíš chtěli mít respirátory.
Britský princ Andrew, vévoda z Yorku, se zamotal do kauzy kolem amerického finančníka Jeffreyho Epsteina a neposlouchal rady expertů na PR. Podle toho to také dopadlo.
Zdá se, že naši křehkou demokracii dokáže ohrozit i něco tak samozřejmého, jako je kojení dítěte. Alespoň podle ohlasů, jež na sociálních sítích a na některých serverech vyvolala březnová příhoda z jedné pobočky Raiffeisenbank. Matka tam kojila dítě při čekání ve frontě a dostala se kvůli tomu do slovního konfliktu se členem ochranky, po němž z banky odešla a dítě nakojila venku. O svůj příběh se pak podělila na facebookovém profilu neziskovky Laktační … Pokračování
Napsat vítězný projev umí prakticky každý zkušenější politik nebo pracovník tiskového odboru. Záleží pak jenom na velikosti vlastního ega, jak moc se v něm projeví nadhled a velkorysost, nebo naopak opojení nově získanou mocí. Napsat a pak přesvědčivě říct projev uznávající prohru je mnohem složitější disciplína. Musíte polknout ego a gratulovat někomu, proti komu jste intenzivně bojovali. A nesmíte u toho … Pokračování
Pokud chcete někoho spolehlivě vyděsit jídlem, řekněte mu, že je z Polska. Tamní potravinářský průmysl má v Česku špatnou pověst.
Když se stane vašim zákazníkům nějaká tragédie, to poslední, co byste měli dělat, je házet na ně špínu.
Co když agentura nežehlí problémy klienta, ale naopak klient potíže způsobené agenturou?
Dvacet zbytečných chyb, které vám zavřou dveře do médií.
Kontroverzní zakázka s nečistými metodami zničila velkou PR agenturu.