Lekce z komunikace v Kamenných Žehrovicích

Škola Kamenné Žehrovice

[dropcap]S[/dropcap]tředočeská obec Kamenné Žehrovice až do minulého týdne mediálně nijak nevynikala. Život tam opisoval klasický oblouk od vítání občánků k pálení čarodějnic. Pak ovšem poznala vliv Facebooku v kombinaci s okurkovou sezonou v médiích. Nestal se v ní žádný mimořádný skandál, nehoda nebo vražda, ani v ní nepřistáli mimozemšťané. Jenom opravila školu.

PokračováníLekce z komunikace v Kamenných Žehrovicích

Když marketing přijde o veškerou soudnost

Sophiina volba

Marketingová komunikace je řemeslo. Skutečně profesionální disciplína, která se bohužel zařadila mezi obory, o nichž si široká veřejnost myslí, že je zvládne každý. A tak se mnoho let potýká s přívalem nýmandů, jimž stačí načíst si několik pouček na internetu, napsat si na vizitky senzačně znějící anglickou pozici a chrlit do světa jeden amatérský nedodělek za druhým.

PokračováníKdyž marketing přijde o veškerou soudnost

Igor Němec: Většinu médií zajímala jenom senzace

Praha 2012 (Foto: Filip Rožánek)

Koncem března 2006 jsem vydal souhrn výroků bývalého pražského primátora Igora Němce, které pronášel v srpnu 2002, kdy se hlavní město potápělo pod vodu. Výroky inspirovaly čtenáře Ondřeje Černého, který se Němce na jeho webových stránkách zeptal, zda nepovažuje některé své tehdejší výroky za minimálně nešťastné. Exprimátor, nyní předseda Úřadu pro ochranu osobních údajů, mi zaslal na vědomí svou odpověď. Zde je:

PokračováníIgor Němec: Většinu médií zajímala jenom senzace