Tady pošta! Vezeme vám video!

ČPTV Česká pošta

[dropcap]P[/dropcap]ošta chce být lidem blíž. Tentokrát nebude rozšiřovat nabídku produktů na pobočkách, ale pořídila si vlastní videokanál na portálu YouTube. Podle tiskové zprávy chce internetová televize pod zkratkou ČPTV „zábavnou a neotřelou formou“ přinášet novinky z poštovního provozu. Chybět nemají ani soutěže o různé ceny a rady, jak si usnadnit používání služeb.

PokračováníTady pošta! Vezeme vám video!

Když marketing přijde o veškerou soudnost

Sophiina volba

Marketingová komunikace je řemeslo. Skutečně profesionální disciplína, která se bohužel zařadila mezi obory, o nichž si široká veřejnost myslí, že je zvládne každý. A tak se mnoho let potýká s přívalem nýmandů, jimž stačí načíst si několik pouček na internetu, napsat si na vizitky senzačně znějící anglickou pozici a chrlit do světa jeden amatérský nedodělek za druhým.

PokračováníKdyž marketing přijde o veškerou soudnost

Desatero floskulí pro tiskové zprávy

Tisk, noviny, PR

Ve volném čase manažeři zásadně jezdí na kole nebo na koni, občas šermují, často hrají golf nebo běží z jógy na dobrovolnickou práci v hospicu. Vítejte v krásném světě tiskových zpráv.

Krachy volebního marketingu

Video ČSSD pro krajské volby 2016

Dokonce ani selfie z vás moderní levicovou stranu s charismatickými kandidáty nevyrobí. Toto bolavé poznání si z krajských a senátních voleb odnáší sociální demokracie, která zemi zaplavila plakáty s podivnými skupinkami lidí, kteří si v nepravděpodobných pozicích pořizovali společné fotky mobilem.

PokračováníKrachy volebního marketingu