Volby do Rady ČT: Senátoři to mysleli dobře, dopadlo to jako vždycky
Marek Hilšer a David Smoljak se pokusili vymezit proti některým kandidátům do Rady České televize. Paradoxně je tím podpořili.
Novinář a odborník na sociální sítě
Marek Hilšer a David Smoljak se pokusili vymezit proti některým kandidátům do Rady České televize. Paradoxně je tím podpořili.
Poslanci budou vybírat členy mediálních rad. Volná místa jsou v Radě České televize i Radě Českého rozhlasu.
Radní mají své názory a rady se jako celek zodpovídají sněmovně. Nevyřeší to ani bohulibé plány na změnu systému jejich volby, neboť i ušlechtilá organizace může nominovat osobu se zřetelnou politickou minulostí.
Milion chvilek si svou pozornost užil dosyta díky sobotním on-line přenosům, premiérovi nahrála o den později jeho ústavní pozice a dění kolem výročí.
“Osvobodíme se od unie jako neuvěřitelný Hulk,” popsal svou strategii pro brexit britský premiér Boris Johnson. Komiksové přirovnání se hned ujalo.
Mám připraveno několik vystoupení a o zábavu bude postaráno, oznámil před měsícem svým příznivcům na Facebooku komunistický poslanec Jiří Valenta. Řeč byla o výročních zprávách České televize, které stále ještě sněmovna neprojednala a na které má přijít řada v pátek 10. května. Hlasovat by se mělo o čtyřech dokumentech, přičemž nejstarší popisuje činnost televize v roce 2016. Je to hra nervů, část politické … Pokračování
Napsat vítězný projev umí prakticky každý zkušenější politik nebo pracovník tiskového odboru. Záleží pak jenom na velikosti vlastního ega, jak moc se v něm projeví nadhled a velkorysost, nebo naopak opojení nově získanou mocí. Napsat a pak přesvědčivě říct projev uznávající prohru je mnohem složitější disciplína. Musíte polknout ego a gratulovat někomu, proti komu jste intenzivně bojovali. A nesmíte u toho … Pokračování
Vidět dospělé lidi přenášet obří barevné kostky se jen tak nepoštěstí. To musíte buď na spartakiádu, do fitness centra, nebo na sjezd sociálních demokratů. Stavění domečku z programových priorit a zásad ČSSD bylo podivným momentem stranického sjezdu. Ale zapadalo do celkově zvláštních marketingových nástrojů zchudlé partaje, která ráda používá nečitelné bílé slogany na oranžovém pozadí. Televizní přenos … Pokračování
V médiích i politice je logicky vysoká spotřeba odborníků. Je ale varující, když humanitární praxi posuzuje někdo, koho nezná nejenom profesní komunita, ale ani Google.
Nastala úplně bizarní situace, kdy investigativní reportéři Timesů začali pátrat po tom, kdo je anonymním zdrojem jejich kolegů z komentářové rubriky.