Lekce z komunikace v Kamenných Žehrovicích

Škola Kamenné Žehrovice

[dropcap]S[/dropcap]tředočeská obec Kamenné Žehrovice až do minulého týdne mediálně nijak nevynikala. Život tam opisoval klasický oblouk od vítání občánků k pálení čarodějnic. Pak ovšem poznala vliv Facebooku v kombinaci s okurkovou sezonou v médiích. Nestal se v ní žádný mimořádný skandál, nehoda nebo vražda, ani v ní nepřistáli mimozemšťané. Jenom opravila školu.

PokračováníLekce z komunikace v Kamenných Žehrovicích

Tady pošta! Vezeme vám video!

ČPTV Česká pošta

[dropcap]P[/dropcap]ošta chce být lidem blíž. Tentokrát nebude rozšiřovat nabídku produktů na pobočkách, ale pořídila si vlastní videokanál na portálu YouTube. Podle tiskové zprávy chce internetová televize pod zkratkou ČPTV „zábavnou a neotřelou formou“ přinášet novinky z poštovního provozu. Chybět nemají ani soutěže o různé ceny a rady, jak si usnadnit používání služeb.

PokračováníTady pošta! Vezeme vám video!

Cesta médií s kufrem na Měsíc

Martin Baron, GEN Summit 2017

[dropcap]P[/dropcap]rezident s novináři vede válku, ale my v žádné nejsme. Jen děláme svou práci, řekl na konci června při novinářském summitu ve Vídni šéfredaktor deníku Washington Post Martin Baron. Zaplněná Vědecká aula poslouchala jeho esej o stavu americké mediální scény. Otevřel ale i jiná témata. Popsal, jak se redakci pracuje pod tlakem nových technologií a jaké nároky na ni má majitel, internetový vizionář Jeff Bezos.

PokračováníCesta médií s kufrem na Měsíc

Když marketing přijde o veškerou soudnost

Sophiina volba

Marketingová komunikace je řemeslo. Skutečně profesionální disciplína, která se bohužel zařadila mezi obory, o nichž si široká veřejnost myslí, že je zvládne každý. A tak se mnoho let potýká s přívalem nýmandů, jimž stačí načíst si několik pouček na internetu, napsat si na vizitky senzačně znějící anglickou pozici a chrlit do světa jeden amatérský nedodělek za druhým.

PokračováníKdyž marketing přijde o veškerou soudnost

Nezapomeňte sdílet tento článek

Digitální doba je postavena na tom, že vám nesmí nic uniknout. A tak se necháváme upozorňovat a vyskakující notifikace užírají čím dál více času vyhrazeného pro jiné činnosti.

Nejsledovanější české a zahraniční účty na Twitteru

Více než 37 milionů lidí odebírá na sociální síti Twitter zprávy zpěváka Justina Biebera. Každý den se k nim přidá pětatřicet tisíc dalších. Kanadský popový idol se tak stal držitelem rekordu, protože nikdo jiný na světě nemá na Twitteru tolik fanoušků. Čerstvě devatenáctiletý zpěvák přitom na sociální síť posílá úplně banální sdělení typu „sedím v hotelu a skládám hudbu“.

PokračováníNejsledovanější české a zahraniční účty na Twitteru