
Křížky v Lidlu? Hlavně se nikoho nedotknout
Německý řetězec Lidl má letos o publicitu postaráno. Na konci...
Německý řetězec Lidl má letos o publicitu postaráno. Na konci...
[dropcap]S[/dropcap]tředočeská obec Kamenné Žehrovice až do minulého týdne mediálně nijak nevynikala. Život tam opisoval klasický oblouk od vítání občánků k pálení čarodějnic. Pak ovšem poznala vliv Facebooku v kombinaci s okurkovou sezonou v médiích. Nestal se v ní žádný mimořádný skandál, nehoda nebo vražda, ani v ní nepřistáli mimozemšťané. Jenom opravila školu.
[dropcap]L[/dropcap]etní televizní program je peklo, to se hlavně...
[dropcap]E[/dropcap]fektivita politických billboardů je před volbami velmi nízká. Ale je léto, komerčně slabé období, a z každého rohu se na nás zase začínají usmívat dokonale vyžehlení kandidáti.
[dropcap]P[/dropcap]ošta chce být lidem blíž. Tentokrát nebude rozšiřovat nabídku produktů na pobočkách, ale pořídila si vlastní videokanál na portálu YouTube. Podle tiskové zprávy chce internetová televize pod zkratkou ČPTV "zábavnou a neotřelou formou" přinášet novinky z poštovního provozu. Chybět nemají ani soutěže o různé ceny a rady, jak si usnadnit používání služeb.
Častý vzor veřejnoprávních stanic po celém světě, britská...
Ranní televizní vysílání při pohledu zvenčí vypadá jako...
Šéfredaktor deníku Washington Post naznačil ve Vídni recept na úspěch v digitální době.