Chraňte svou značku. Postojem, hodnotami i příčetným chováním
Co se vám vybaví ve spojení se značkou...
Co se vám vybaví ve spojení se značkou...
Německý řetězec Lidl má letos o publicitu postaráno. Na konci...
[dropcap]S[/dropcap]tředočeská obec Kamenné Žehrovice až do minulého týdne mediálně nijak nevynikala. Život tam opisoval klasický oblouk od vítání občánků k pálení čarodějnic. Pak ovšem poznala vliv Facebooku v kombinaci s okurkovou sezonou v médiích. Nestal se v ní žádný mimořádný skandál, nehoda nebo vražda, ani v ní nepřistáli mimozemšťané. Jenom opravila školu.
[dropcap]L[/dropcap]etní televizní program je peklo, to se hlavně...
[dropcap]E[/dropcap]fektivita politických billboardů je před volbami velmi nízká. Ale je léto, komerčně slabé období, a z každého rohu se na nás zase začínají usmívat dokonale vyžehlení kandidáti.
[dropcap]P[/dropcap]ošta chce být lidem blíž. Tentokrát nebude rozšiřovat nabídku produktů na pobočkách, ale pořídila si vlastní videokanál na portálu YouTube. Podle tiskové zprávy chce internetová televize pod zkratkou ČPTV "zábavnou a neotřelou formou" přinášet novinky z poštovního provozu. Chybět nemají ani soutěže o různé ceny a rady, jak si usnadnit používání služeb.
Častý vzor veřejnoprávních stanic po celém světě, britská...
Ranní televizní vysílání při pohledu zvenčí vypadá jako...