Cesta médií s kufrem na Měsíc
Šéfredaktor deníku Washington Post naznačil ve Vídni recept na úspěch v digitální době.
Šéfredaktor deníku Washington Post naznačil ve Vídni recept na úspěch v digitální době.
[dropcap]P[/dropcap]rezident s novináři vede válku, ale my v žádné nejsme. Jen děláme svou práci, řekl na konci června při novinářském summitu ve Vídni šéfredaktor deníku Washington Post Martin Baron. Zaplněná Vědecká aula poslouchala jeho esej o stavu americké mediální scény. Otevřel ale i jiná témata. Popsal, jak se redakci pracuje pod tlakem nových technologií a jaké nároky na ni má majitel, internetový vizionář Jeff Bezos.
Marketingová komunikace je řemeslo. Skutečně profesionální disciplína, která se bohužel zařadila mezi obory, o nichž si široká veřejnost myslí, že je zvládne každý. A tak se mnoho let potýká s přívalem nýmandů, jimž stačí načíst si několik pouček na internetu, napsat si na vizitky senzačně znějící anglickou pozici a chrlit do světa jeden amatérský nedodělek za druhým.
Marketing & Media byl mediálním partnerem akce, předával...
Český rozhlas Plus mě po volbě generálního ředitele...
Čtvrtstoletí uplynulo od chvíle, kdy se v pražských Dejvicích Československo...
Pořad Horizont na ČT24 mě pozval, abych okomentoval...
Polské školství stojí před zásadními reformami. Jde při...