
Evropa se brání americkému marketingu, který jí pomáhal růst
Vypadá to, že technologie digitálního marketingu neprožívají v Evropě šťastné období.
Vypadá to, že technologie digitálního marketingu neprožívají v Evropě šťastné období.
Každý začátek nového volebního období sněmovny provází zvýšený zájem poslanců o mediální problematiku. Zažil jsem to jako novinář opakovaně, je to jako přes kopírák.
Vydělávání prostřednictvím sociálních sítí se zdá jako pohodlná práce, kterou zvládne s prstem v nose každá maminka na mateřské.
Pokud si půjdete v dnešní době koupit nový televizor, bez ohledu na výrobce dostanete podobné funkce.
Zhruba deset nebo patnáct procent váhajících obyvatel by...
Nenechám si do sebe píchat žádné jedy, vykřikují...
Velké rušno je po posledním zasedání Rady ČT,...
Nikdy při jednání nepodceňujte šachisty, protože ti jediní...