Když mluvčí příliš básní

Petr Kukal

Mluvčí Filozofické fakulty Univerzity Karlovy končí ve funkci. Vedení se nelíbilo jeho vystupování na sociálních sítích. Přitom si ho právě díky ovládání sociálních sítí najali.

Kdo nekojí podle nás, kojí proti nám?

Zdá se, že naši křehkou demokracii dokáže ohrozit i něco tak samozřejmého, jako je kojení dítěte. Alespoň podle ohlasů, jež na sociálních sítích a na některých serverech vyvolala březnová příhoda z jedné pobočky Raiffeisenbank. Matka tam kojila dítě při čekání ve frontě a dostala se kvůli tomu do slovního konfliktu se členem ochranky, po němž z banky odešla a dítě nakojila venku. O svůj příběh se pak podělila na facebookovém profilu neziskovky Laktační … Pokračování

Kamera, světla, jedeme. Co raději (ne)říkat po politické prohře

Napsat vítězný projev umí prakticky každý zkušenější politik nebo pracovník tiskového odboru. Záleží pak jenom na velikosti vlastního ega, jak moc se v něm projeví nadhled a velkorysost, nebo naopak opojení nově získanou mocí. Napsat a pak přesvědčivě říct projev uznávající prohru je mnohem složitější disciplína. Musíte polknout ego a gratulovat někomu, proti komu jste intenzivně bojovali. A nesmíte u toho … Pokračování

Chaloupka strýčka Hamáčka ukrývá jedno velké marketingové neštěstí

Vidět dospělé lidi přenášet obří barevné kostky se jen tak nepoštěstí. To musíte buď na spartakiádu, do fitness centra, nebo na sjezd sociálních demokratů. Stavění domečku z programových priorit a zásad ČSSD bylo podivným momentem stranického sjezdu. Ale zapadalo do celkově zvláštních marketingových nástrojů zchudlé partaje, která ráda používá nečitelné bílé slogany na oranžovém pozadí. Televizní přenos … Pokračování